Obchodní podmínky pro networkingové setkání Ladies Brunch
1. Úvod
Tyto obchodní podmínky upravují účast na networkingovém setkání „Ladies Brunch“ (dále jen „Akce“). Prosím, pečlivě si přečtěte tyto podmínky před registrací a účastí na Akci.
Pořadatelem Ladies Brunche je:
Ing. Hana Folwarczná
IČ: 738 99 569
Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku.
Kancelář: Vídeňská 545/55, 639 00 Brno
2. Registrace a platba
2.1. Registrace: Účastníci se musí na akci předem registrovat. Registraci je možné provést prostřednictvím oficiálního registračního formuláře na webových stránkách Akce, nebo zaslání zprávy přes sociální sítě Akce, nebo e-mailem na ahoj@jsemhanka.cz.
2.2. Platba: Účastnický poplatek musí být zaplacen při registraci. Platba je možná pouze prostřednictvím platebních metod uvedených na registrační stránce. Platba na místě v hotovosti není možná. Registrace je platná až po zaplacení registračního poplatku.
Číslo účtu pro platbu registračního poplatku: 2601948381/2010
3. Storno podmínky
3.1. Zrušení účasti: Účastníci mohou svou registraci zrušit nejpozději 5 dní před konáním Akce a obdržet plnou refundaci účastnického poplatku.
3.2. Zrušení po termínu: Pokud je registrace zrušena méně než 7 dní před konáním Akce, účastnický poplatek je nevratný.
4. Změny programu
4.1. Změna programu: Organizátor si vyhrazuje právo změnit program Akce bez předchozího upozornění. V takovém případě bude účastníkům poskytnuta aktualizovaná verze programu.
4.2. Zrušení Akce: V případě, že bude Akce zrušena z důvodů na straně organizátora, budou účastníkům nabídnuty alternativní termíny nebo bude vrácen účastnický poplatek v plné výši.
5. Odpovědnost
5.1. Osobní odpovědnost: Účastníci jsou odpovědní za své osobní věci a bezpečnost během Akce. Organizátor nenese odpovědnost za ztrátu, krádež nebo poškození osobního majetku účastníků.
5.2. Zdravotní stav: Účastníci jsou povinni zajistit, že jejich zdravotní stav jim umožňuje účast na Akci. Organizátor nenese odpovědnost za jakékoliv zdravotní problémy vzniklé během nebo po Akci.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Shromažďování údajů: Organizátor shromažďuje osobní údaje účastníků pouze pro účely organizace Akce a komunikace s účastníky.
6.2. Ochrana údajů: Osobní údaje budou chráněny a zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Účastníci mají právo na přístup ke svým osobním údajům a mohou požadovat jejich opravu nebo vymazání.
7. Fotografování a natáčení
7.1. Souhlas: Účastí na Akci účastníci souhlasí s tím, že mohou být fotografováni a natáčeni. Tyto materiály mohou být použity pro marketingové a propagační účely Akce.
7.2. Odmítnutí: Pokud účastník nesouhlasí s fotografováním nebo natáčením, je povinen tuto skutečnost oznámit organizátorům před začátkem Akce.
8. Práva a povinnosti účastníků
8.1. Chování: Účastníci jsou povinni chovat se během Akce slušně a respektovat ostatní účastníky a organizátory.
8.2. Dodržování pravidel: Účastníci jsou povinni dodržovat všechny pokyny a pravidla stanovená organizátory.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Platnost: Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Akce.
9.2. Změny podmínek: Organizátor si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. O případných změnách budou účastníci informováni prostřednictvím e-mailu nebo na webových stránkách Akce.
Tyto obchodní podmínky byly vytvořeny s cílem zajistit hladký průběh a maximální spokojenost účastníků networkingového setkání Ladies Brunch. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.
V Brně 27.5.2024